Klan Kouseki to klan posiadający władzę nad nową Naturą Chakry - Shoutonem (Elementem Kryształu). Jest on prawdopodobnie połączeniem Fuutonu, Dotonu i Suitonu. Członkowie klanu są w stanie krystalizować wilgoć z otoczenia, bądź wodę i transformować je w kryształ. Jest on bardzo twardy.
Kesshou Senbon
Ranga: D
Technika polega na wystrzeleniu kryształowych senbonów w różnych kierunkach.
Kesshou Rokakku Shuriken
Ranga: D
Tworzymy kryształowe shurikeny, przypominające płatki śniegu.
Shouton: Suishou Tou
Ranga: D
Technika polega na zrobieniu ostrza z kryształy na swoim przedramieniu. Jest ono twarde i dość ostre.
Shouton: Senbon Ranbu
Ranga: C
Technika podobna do Kesshou Senbon, aczkolwiek w tej wersji senbony są znacznie szybsze i jest ich więcej.
Kesshou Karada
Ranga: C
Technika polega na pokryciu ciała (bądź jego części) kryształem. Kryształ jest jak zwykle twardy, a trafienie wzmocnioną pięścią/nogą jest znacznie bardziej bolesne.
Kesshou Rokakku Shuriken: Ranbu
Ranga: C
Kolejna technika tworzenia shurikenów, aczkolwiek te są wystrzeliwane ze znacznie większą szybkością.
Kesshou Kyodai Rokakku Shuriken
Ranga: C
Technika polega na stworzeniu wielkiego, sześciokątnego shurikena, który jest szybki i powiększa się w locie.
Kesshou Supaiku
Ranga: C
Tworzymy kolce pod/koło przeciwnika. Technika często mająca na celu albo unieruchomienie, albo zabicie przeciwnika. Aby technika przyniosła skutek, przeciwnik musi stać w miejscu.
Shouton: Kurenai no Kajitsu
Ranga: C
Tworzymy bardzo twardą kopułę z kryształu, w której możemy zamknąć przeciwnika. Zniszczyć ją może silna technika rangi B-A.
Shouton: Suishou Kyou
Ranga: C
Tworzymy nefrytowe lustro. Można się nim osłonić, bądź wykorzystać do techniki Suishou Bunshin no Jutsu.
Kesshou Aojiroi
Ranga: C
Tworzymy spadające, kryształowe pale, które można nakierować na przeciwnika, aczkolwiek nie można nimi bezpośrednio kierować (tzn. nie tak, jak w przypadku np. Soushuriken no Jutsu).
Shouton: Suishou Mori
Ranga: B
Tworzymy wielką kopię z krystału na ręce. Bezpośrednie trafienie tym przeciwnika może skończyć się jego śmiercią.
Suishou Busnhin no Jutsu
Ranga: B
Tworzymy kryształowe klony. Są one wytrzymalsze od zwykłych Kage Bunshinów.
Shouton: Suishou Rou
Ranga: B
Tworzymy "kryształowe więzienie". Złapany w nie przeciwnik nie może się z niego wydostać, potrzebuje pomocy z zewnątrz. Jeśli nie zna technik defensywnych, to już w krysztale może zginąć. Jeśli kryształ zostanie zniszczony, to i przeciwnik rozpryśnie się w kawałki kryształu.
Shouton: Suishou Rokakkuchuu
Ranga: B
Technika polega na stworzeniu sześciu kryształowych pali. W środku pola, które tworzą pale, można unieruchomić dowolny cel (Guren próbowała unieruchomić nim Sanbiego).
Shouton: Omiwatari no Jutsu (wymagana woda)
Ranga: B
Tworzymy kolce o sporej wielkości. Można nimi unieruchomić, bądź zabić przeciwnika.
Shouton: Hashou Kouryuu (wymagana woda)
Ranga: A
Tworzymy kryształowego smoka. Jedynie od nas zależy jego wielkość.
Shouton: Suishouheki Hachi no Jin
Ranga: A
Tworzymy duże, krystałowe więzienie, podobne do tego z Kurenai no Kajitsu. Jedynie potężni Shinobi mogą się z niego wydostać (Jinchuuriki w stanach ogoniastych, bądź Przeklęci z włączonym CSem).
Shouton: Kesshou Gokakurou
Ranga: S
Za naszą inicjatywą z ziemi wystrzeliwują kryształowe kolce. Jeśli złapiemy w nie przeciwnika, to zostanie on w nim zamknięty, a potem rozkruszony z kryształem.
Shouton: Suishouheki Kekkai no Jutsu
Ranga: S
Technika podobna do Shouton: Suishouheki Hachi no Jin, aczkolwiek nie służy do ataku. Możemy się nią osłonić przed jakimś jednym, silnym atakiem. Taką ścianę można zniszczyć, jednakże trzeba atakować często i silnie. Ściana regeneruje się kosztem Chakry uzytkownika.
Shouton: Suishou Meikyuu no Jutsu
Ranga: S
Aby technika odniosła skutek, najpierw musimy "posadzić" kryształowe róże na dużym terenie i w różnych miejscach. Gdy już to zrobimy, to tworzy się wielka, krystałowa kopuła na i pod powierzchnią ziemi. Jedynie silny atak może ją zniszczyć (Oodama Rasengan, Rasenshuriken, Kirin itd)
Shouton: Hishin no Yaro
Ranga: S
Tworzymy w powietrzu klatkę, która unosi się w powietrzu, ale się nie porusza. Będąc w niej możemy stworzyć promień Chakry. Jeśli trafimy nim cel, to ten zostanie skrystalizowany.
Offline