Gość
Bramy Hachimon to specjalna zdolność tylko dla osób posługujących się Tajiustu. Każdy shinobi posiada tak zwane "Bramy Hachimon" są to swego rodzaju zbiorniki kumulujące część naszej chakry w jednym miejscu, po otwarciu takiej bramy dostajemy porządnego kopa do statystyk, głównie szybkości i siły. Bramy Hachimon używane są używane tylko przez mistrzów Tajiustu, techniki na jakie pozwalają im bramy zastępują im Ninjutsu.
Dainamikku Entorii
Ranga:Wymagane Otwarcie 1 bramy
Opis: Jest to potężne kopnięcie z wyskoku które jest w stanie mocno odrzucić i poturbować słabszych przeciwników
Kage Buyō
Ranga: Wymagane Otwarcie 2 Bramy
Opis: Technika sama w sobie nie jest zbyt niebezpieczna, wykopujemy przeciwnika w powietrze a następnie pojawiamy się za nim i poruszamy razem niczym cień, następnie można wyprowadzić kilak kopnięć lub wykonać Omote Rendan
Konoha Kaiganshō
Ranga: Wymagane Otwarcie 2 Bramy
Opis: Prosta technika Tajiustu polegająca na uderzeniu przeciwnika łokciem wspomaganym drugą rękom dzięki czemu uderzenie jest silniejsze
Omote Renge
Ranga: Wymagane Otwarcie 3 Bramy
Opis: Potężna technika tajiustu pozwalająca użytkownikowi na obwiązanie przeciwnika bandażami w powietrzu, następnie użytkownik łapie swoją ofiarę i razem z nią okręca się wokół własnej osi głową w dół, w ostatniej chwili należy odbić się od przeciwnika który uderza głową o podłoże, jeśli technika się uda niewiele jest osób które to przeżyją
Efekt Uboczny: Czujemy duże zmęczenie i bóle w mięśniach
Gourai Rensa
Ranga: Wymagane Otwarcie 4 Bramy
Opis: Duzo silniejsze od poprzednich technik. Należy wykopać przeciwnika bardzo wysoko w powietrze, następnie doskakujemy do niego i zadajemy mu ciągłą serię uderzeń, w brzuch głowę czy cokolwiek innego, tą czynność wykonujemy aż przeciwnik nie dotknie ziemi, wtedy wbijamy go ostatecznym mocnym uderzeniem
Efekt Uboczny: Duze zmęczenie, przez chwilę nie można się ruszać
Asa Kujaku
Ranga: Wymagane Otwarcie 5 bramy
Opis: Po wystrzeleniu przeciwnika w powietrze, jednym ruchem doskakujemy do niego, przeciwnik nie jest w stanie nawet zareagować gdyż jesteśmy po prostu za szybcy, następnie wykonujemy setki kopnięć i uderzeń, po chwili nasze uderzenia nabierają takiej szybkości, ze ręce i nogi zaczynają nam płonąć, ogień ten jeszcze bardziej rani przeciwnika, tylko ktoś o wielkiej mocy może to przeżyć
Efekty Uboczne:Poparzenia na rekach i nogach, przez chwilę jeszcze nic nie czujemy po około 30 min pojawia się zmęczenie i bóle mięśni które nie pozwalają na poruszanie się
Ura Renge
Ranga: Wymagane Otwarcie 7 Bramy
Opis: Ostateczna technika na jaką pozwalają nam bramy chakry, jesteśmy dzięki niej niewiarygodnie szybcy i silni, można odbijać się dosłownie do powietrza, sama technika polega na wykopaniu przeciwnika w powietrze, potem serio kopnięć w samym powietrzu, jednak tym razem wysyłamy przeciwnika w różne miejsca cały czas w powietrzu, możemy odbijać się odpowietrza potem kopnąć przeciwnika i tak około 20 razy, następnie chwytamy przeciwnika wysyłamy w dół następnie za pomocą swojego bandaża jeszcze raz pociągamy w górę aby zwiększyć siłę ostatecznego uderzenia jakim jest mocny cios pięścią w klatkę piersiową i wysłanie przeciwnika z prędkością światła wprost ku ziemi, nie ma osoby która by to przeżyła
Efekty Uboczne: Niezdolność do poruszania się przez 1 dzień