Klan Yamanaka ma swe korzenie w Konohagakure. Ich specjalizacją są techniki "umysłowe", mające na celu przejęcie ciała, kontrolę umysłu przeciwników itp. Klan nie ma narzuconej Natury Chakry.
Nazwa techniki:Shintenshin no Jutsu
Ranga:D
Opis:Technika polega na przejęciu czyjegoś umysłu i zawładnięcia nim. Wszystko ładnie, lecz technika ma sporo wad. Jedną z nich jest to, że jeśli nie trafimy w inne ciało przez kilka minut nie będziemy mogli się ruszyć. Drugą wadą jest to, że trafienie w ruchomy cel jest prawie niemożliwe dlatego najpierw trzeba obezwładnić przeciwnika.
Nazwa techniki:Ishidenshin no Jutsu
Ranga:D
Opis:Jest to technika telepatii. Dzięki temu członkowie klanu mogą się ze sobą porozumiewać praktycznie bez względu na to w jakiej odległości się od siebie znajdują.
Nazwa techniki:Shine Anshin no Jutsu
Ranga:C
Opis:Shine Anshin no Jutsu - Technika inna od pozostałych klanowych. Na początku wiążemy pieczęci a potem układamy typową pieczęć w kształcie kwadratu z kciuków i palców wskazujących. Potem namierzamy wroga i mówimy nazwę techniki. Wróg traci wszystkie myśli, staje się "warzywkiem". Technika trwa tak długo, jak wróg znajduje się w naszym "celowniku". Można objąć tylko jednego wroga. Jeśli między naszymi palcami będzie kilku wrogów, technika działa na tego bliżej środka.
Nazwa techniki:Shinranshin no Jutsu
Ranga:C
Opis:Tutaj przejmujemy władzę nad ciałem, a nie jak w Shintetnshin no Jutsu umysł. Wykonujący jest w pełni świadomy, a nasza ofiara robi wszystko to co sobie za życzymy, nie kontroluje swojego ciała.
Nazwa techniki:Shimanshin no Jutsu
Ranga:B
Opis:Tym razem najsilniejsza wersja Shintenshina. Nasze ciało jest w pełni sprawne, nie odnosimy obrażeń, a po mimo tego kierujemy wrogiem.
Nazwa techniki:Seishin Haidoku
Ranga:A
Opis:Najlepsza technika klanu Yamanaka. Wymaga ona trochę czasu i skupienia wykonawcy. Dzięki temu Jutsu może przeskanować umysł przeciwnika, a nawet całe jego życie. Będziemy wiedzieć o wszystkich jego wspomnieniach itd. Seishin Haidoku raczej nie nadaje się w czasie walki, służy raczej gdy pojmie się wroga i np jest w śpiączce, bądź nieprzytomny.
Nazwa techniki:Shinten Kugutsu Juin no Jutsu
Ranga:A
Opis:Nieco bardziej skomplikowana wersja techniki przejęcia ciała i umysłu. W wyznaczonym przez nas miejscu pojawia się specjalna lalka którą jesteśmy my, a więc opuszczamy swoje oryginalne ciało. Tam gdzie lalka ma głowę jest karteczka z napisem ''klątwa''. Gdy wejdziemy już w zwarcie z przeciwnikiem napis z karteczki znika. Co się dzieje? My przejmujemy ciało wroga, a wróg zostaje w ciele marionetki nie mogąc się ruszać, może tylko mówić.
Offline